فروشگاه اینترنتی گیم مستر

GameMaster

www.gamemaster.one

۴ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
 
Riot Games اولین پاسخ خود را به حمله سایبری هفته گذشته در شبکه شرکت خود ارائه کرد. این شرکت ادعا می کند که مهاجمان با کدهای منبع به”League of Legends”، “Teamfight Tactics” و یک نرم افزار اختصاصی ضد تقلب که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد، نفوذ کرده اند. Riot Games به همه اطمینان می دهد که هیچ اطلاعات کاربری بازی با این حمله به خطر نیفتد (به ویژه رمزهای عبور یا جزئیات ابزار redditپرداخت). و در بدترین حالت کد منبع دزدیده شده می تواند به مهاجمان در ایجاد تقلب کمک کند.گیم مستر
این شرکت همچنین یک ایمیل باج از مهاجمان دریافت کرد که خواستار پرداخت بودند، در غیر این صورت آنها تهدید کردند که کد منبع را برای عموم منتشر خواهند کرد. اما ریوت گفت که قصد پرداخت ندارد. از آنجایی که اطلاعات کاربر به خطر نمی افتد، و خود بازی ها توسط قوانین IP در سطح جهانی محافظت می شوند، دلیل کمی برای پرداخت وجود دارد.gamemaster
  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰
 
با اعلام Samsung Electronics که نسل بعدی استاندارد حافظه GDDR7 در حال توسعه است و Cadence، یک ارائه دهنده IP حیاتی برای DRAM PHY، نرم افزار EDA و ابزارهای اعتبارسنجی که آخرین راه حل اعتبار سنجی خود را اعلام می کند، عرشه ها برای معرفی استاندارد جدید حافظه کاملاً مشخص است. با نسل بعدی پردازنده های گرافیکی GDDR7 جانشین GDDR6 خواهد شد که در سال 2018 معرفی شدgamemaster
و اکنون نزدیک به 5 سال است که وجود دارد. GDDR6 با سرعت 14 گیگابیت در ثانیه راه اندازی شد و مشتقات آن اکنون با سرعت 24 گیگابیت بر ثانیه در حال تولید هستند. این سرعت نسلی را نسبت به GDDR5 قبلی دو برابر کرد.گیم مستر
GDDR7 جدید نیز همان وعده را می دهد، با سرعت شروع آن تا 36 گیگابیت در ثانیه، که از مرز 50 گیگابیت بر ثانیه در چرخه عمر خود فراتر می رود. گزارش MyDrivers می گوید که نسل بعدی سری GeForce RTX 50 NVIDIA، که احتمالاً برای اولین بار در اواخر سال 2024 برنامه ریزی شده است، و همچنین معماری گرافیکی رقیب RDNA4 AMD، می تواند GDDR7 را با سرعت اولیه 36 گیگابیت بر ثانیه معرفی کند. یک GPU با یک رابط 256 بیتی GDDR7 از پهنای باند 1.15 ترابایت بر ثانیه بهره می برد و یک پردازنده گرافیکی با 384 بیت از 1.7 ترابایت بر ثانیه برای بازی برخوردار است. ما هنوز نمی دانیم اسم رمز معماری گرافیکی بعدی NVIDIA چیست، ممکن است هر یک از آنهایی باشد که NVIDIA از تصویر زیر استفاده نکرده است.techpowerup
  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰

مدیر مالی سونی با بودجه 5 میلیارد دلاری، انتظار دارد فروش PS5 به 60 میلیون دستگاه برسد.

 

معاون اجرایی سونی و هیروکی توتوکی، مدیر مالی شرکت سونی، در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی که در ۶ مارس ۲۰۲۳ برگزار شد، اظهاراتی را بیان کرد. توتوکی سان استراتژی‌های شرکتی را برای غول فناوری و سرگرمی ژاپنی تشریح کرد. در طی بحثی در مورد بودجه سرمایه‌گذاری شرکت سونی، او اظهار داشت که ۷۰۰ میلیارد ین برای هزینه استراتژیک در چندین بخش شرکت در سال ۲۰۲۳ اختصاص داده شده است که به کمی بیش از ۵ میلیارد دلار تبدیل می‌شود. این نشان دهنده باقیمانده بودجه ۲ تریلیون ینی است که در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک برنامه سرمایه گذاری استراتژیک سه ساله اعلام شد.گیم مستر


توتوکی با توجه به ارقام بسیار دلگرم کننده فروش کنسول خانگی پلی استیشن 5 خود، رشد مداوم فروش PS5 را پیش بینی کرد: “من فکر می کنم ما شانس خوبی برای فراتر رفتن از 60 میلیون واحد داریم و همانطور که ممکن است بدانید، بیش از 100 میلیون فروش داشته ایم. واحدها در دوران PS4.” او همچنین انتظار دارد که در سال‌های آینده تعداد بیشتری از کاربران گسترده پلی‌استیشن 4 به کنسول‌های متوالی منتقل شود: “ما کاربران بسیار وفاداری در PS4 داریم [که می‌توانند به PS5 منتقل شوند. ما PS5 را برای ارائه تجربه کاربری بهتر و شگفت‌آور ساخته‌ایم. نسبت‌های فعلی PS5 نشان می‌دهد که 30 درصد از دارندگان PS5 PS4 ندارند. ما کاربران جدیدی را با PS5 جذب کرده‌ایم. این پتانسیل خوبی را با گسترش اکوسیستم PS5 و افزایش نفوذ فراهم می‌کند.”gamemaster

 

او همچنین به رشد بالقوه فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن 5 اشاره کرد: «با پلی‌استیشن VR1، بیش از پنج میلیون دستگاه فروختیم و فکر می‌کنم شانس خوبی برای فراتر رفتن از این تعداد با پلی‌استیشن VR2 داریم». پیش بینی های صنعت حاکی از آن است که بازار دستگاه های واقعیت مجازی به سرعت در حال گسترش است. توتوکی به این روندهای صعودی توجه کرده است و مطمئن است که Playstation VR2 برای موفقیت مستمر موقعیت خوبی دارد.
هیروکی توتوکی در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۳ جانشین کنیچیرو یوشیدا به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت سونی خواهد شد.twitter

  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰

سامسونگ الکترونیکس از برنامه های بلندمدت بلندمدت خود برای گسترش فعالیت خود در کره جنوبی خبر داده است. این شرکت قرار است حدود 230 میلیارد دلار در تأسیسات ساخت جدید سرمایه‌گذاری کند که پنج مکان برای توسعه در Yongin، شهری واقع در منطقه پایتخت سئول، مشخص شده‌اند. پنج کارخانه جدید با اهداف ترکیبی ریخته گری و تولید حافظه، بخشی از اهداف دولت کره جنوبی برای مونتاژ یک مرکز نیمه هادی بزرگ در منطقه خواهند بود.گیم مستر

وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی (MOTIE) روز چهارشنبه اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2026، 422 میلیارد دلار برای تقویت تولید شش فناوری اصلی: نیمه هادی ها، باتری خودروهای الکتریکی، خودروهای خودران، روبات ها و نمایشگرها سرمایه گذاری کند. دولت تفکیک کل بودجه را ارائه کرد و 260 میلیارد دلار برای فضای تراشه های کشور برای توسعه نیمه هادی های سیستم تا سال 2026 اختصاص داده شده است.twitter
به نظر می رسد که این کشور خط تولید نیمه هادی داخلی خود را تقویت می کند تا از زنجیره های تامین داخلی محافظت کند و با تلاش های مشابه در سراسر جهان رقابتی بماند. کشورهای دیگری مانند چین، تایوان، ژاپن و ایالات متحده در تلاش برای کاهش نوسانات اخیر در زنجیره تامین جهانی، تولید تراشه های داخلی را تقویت می کنند. اثرات پس از همه‌گیری و افزایش تنش‌ها بین غول‌های سیاسی به‌عنوان مشکلات کلیدی پیش روی تولیدکنندگان بین‌المللی لوازم الکترونیکی ذکر شده است.gamemaster
بیانیه دولت کره جنوبی به تشریح جاه طلبی ها برای تقویت صنایع با فناوری پیشرفته در منطقه مگا هاب پیشنهادی می پردازد. این سازمان با ارائه معافیت های مالیاتی گسترده در فضای فناوری پیشرفته بومی به دنبال جذب شرکت ها است. سامسونگ فعالیت های خارجی خود را گسترش داده است، به ویژه با تاسیسات در حال پیشرفت ساخت نیمه هادی در آمریکای شمالی واقع در تیلور، تگزاس. آیا آخرین طرح داخلی دولت کره جنوبی تأثیری بر برنامه غول فناوری برای ایمن سازی موقعیت های استراتژیک در سراسر جهان خواهد داشت؟ به نظر می‌رسد که سامسونگ بودجه کافی و زمان زیادی برای انتخاب‌های خود دارد، اما مشوق‌های دولت محلی می‌تواند منجر به کاهش سرعت تلاش‌های خارجی در بلندمدت شود.techpowerup

  • سالار عبدالملکی