فروشگاه اینترنتی گیم مستر

GameMaster

www.gamemaster.one

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Battlefield 2042

Battlefield

مجموعه ای از بازی های ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت سوئدی EA DICE توسعه یافته و توسط شرکت آمریکایی Electronic Arts منتشر شده است. این بازی در مایکروسافت ویندوز و OS X با Battlefield 1942 آغاز شد که در سال 2002 منتشر شد. مجموعه Battlefield توسط بیش از 50 میلیون بازیکن در سراسر جهان تا اوت 2012 بازی شده است.

این مجموعه تمرکز ویژه ای بر روی نقشه های بزرگ، کار تیمی و جنگ تسلیحاتی ترکیبی دارد. بازی‌های PC در این سری عمدتاً بر روی چند نفره آنلاین متمرکز شده‌اند.

گیم پلی

بازی های سری Battlefield معمولاً بر روی نبردهای چند نفره آنلاین در مقیاس بزرگ تمرکز دارند. بازی در گروه ها به عنصر اصلی بازی های این سری تبدیل شده است. به غیر از سربازان، تانک ها، هواپیماها و سایر وسایل نقلیه نیز ممکن است در این نبردها شرکت کنند.

از زمان Battlefield 2، این سری به طور متمرکز آمار آنلاین را برای هر بازیکن ثبت می کرد و به کاربران اجازه می داد بر اساس عملکرد خود و همچنین جوایزی مانند مدال، روبان و پین، ارتقاء رتبه و قفل سلاح را دریافت کنند.

یک سیستم کلاس در تمام بازی های Battlefield وجود دارد. هر کلاس دارای نوع متفاوتی از سلاح های اصلی همراه با تجهیزات مختلف است که نقش های متمایز در میدان جنگ را مشخص می کند.

توانایی درگیر شدن سایر بازیکنان در نبردهای سرد با چاقو در بازی های Battlefield وجود داشته است. از زمان Battlefield 2142، این سری شامل جایزه ای از برچسب های سگ برای هر بازیکنی است که با استفاده از چاقو کشته می شود.

از زمان معرفی Frostbite، نقشه های تقریباً کاملاً تخریب پذیر به یکی از شناخته شده ترین ویژگی های این سری تبدیل شده اند. gamemaster.one 

  • سالار عبدالملکی