فروشگاه اینترنتی گیم مستر

GameMaster

www.gamemaster.one

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارمندان مایکروسافت با وجود ۱۸ میلیارد دلار سود، افزایش سالانه دستمزد دریافت نخواهند کرد

مایکروسافت

 

علیرغم همه اخبار منفی پیرامون راه اندازی فاجعه بار Redfall، و افزایش پیچیدگی ها در مورد تلاش این شرکت برای خرید Activision Blizzard، مایکروسافت در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی دارد. این شرکت اخیراً درآمدهای سه ماهه خود را برای دوره منتهی به ۳۱ مارس منتشر کرده است که درآمد ۵۲.۹ میلیارد دلاری و ۱۸.۳ میلیارد دلار سود را نشان می دهد. همچنین اعلام کرد که کارمندان تمام وقت امسال افزایش دستمزد سالانه خود را دریافت نخواهند کرد.

بر اساس یادداشتی به کارکنان که توسط Insider (با تشکر از GameSpot) به دست آمده است، game master

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت به کارمندان گفته است که دلیل عدم افزایش حقوق در سال جاری به چالش‌های اقتصادی فعلی مربوط می‌شود که شرکت در حال حاضر با آن مواجه است. گیم مستر

او همچنین به آنها اطمینان می دهد که تیم رهبری ارشد مایکروسافت “این تصمیم را ساده نگیرند و آن را در طول چند ماه در نظر نگیرند” و توضیح داد که او معتقد است “برای آماده کردن شرکت برای موفقیت طولانی مدت ضروری است”. حقوق سالانه نادلا پس از افزایش ده درصدی بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، در حال حاضر ۵۵ میلیون دلار است.thegamer

  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰

به روز رسانی The Last of Us Part 1 v1.0.5 عملکرد CPU را بهبود می بخشد

بازی-the-last-of-us

Naughty Dog و Iron Galaxy آپدیت جدیدی را برای نسخه PC بازی The Last of Us Part I, Update v1.0.5 منتشر کردند. این نهمین به‌روزرسانی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی است و بهبودهای بیشتری در عملکرد، کاهش زمان ساخت سایه‌بان و بهبود وفاداری بافت در ایستگاه‌های پیش‌تنظیم کم و متوسط به ارمغان می‌آورد.Gamemaster

طبق یادداشت‌های انتشار، جدیدترین به‌روزرسانی زمان ساخت سایه‌بان را بیشتر کاهش می‌دهد، اما مهم‌تر از آن، شامل کدهای بهینه‌سازی شده برای بهبود عملکرد جهانی CPU است که از زمان عرضه بازی را آزار می‌دهد. Naughty Dog مشتاق بود به این نکته توجه کند که جدیدترین پچ یک بازسازی کامل سایه زن را راه اندازی می کند و شما باید به روزترین نسخه درایور گرافیک را داشته باشید، به خصوص که آخرین نرم افزار AMD: Adrenalin Edition v23.4.3 شامل یک اصلاح برای “بیشتر از زمان مورد انتظار تدوین سایه زن” در The Last of Us Part I.
در اینجا یادداشت های انتشار کامل آمده است:گیم مستر

 

  • کاهش زمان ساخت سایه بان
  • کد بهینه شده برای بهبود عملکرد جهانی CPU
  • محتوای بهینه شده برای بهبود عملکرد در چندین سطح
  • بارگذاری سطح بهبود یافته برای کمک به کاهش مقدار «لطفاً صبر کنید» و صفحه‌های بارگیری یک تنظیم جدید برای تراکم جلوه‌ها اضافه شد که چگالی و تعداد جلوه‌های بصری غیر مهم را تنظیم می‌کند (گزینه‌ها > گرافیک)
  • اندازه جمعیت را در تنظیمات کم و متوسط کاراکتر محیطی افزایش داد و گزینه بسیار کم را اضافه کرد (گزینه‌ها > گرافیک)
  • تنظیم مقیاس پذیری اضافی برای تنظیمات گرافیکی کم و متوسط در بازی پیاده سازی شده است تأثیر VRAM تنظیمات کیفیت بافت را کاهش داد و به اکثر بازیکنان اجازه داد تنظیمات کیفیت بافت خود را افزایش دهند یا عملکرد بهبود یافته را با تنظیمات فعلی خود تجربه کنند.
  • مشکلی که در هنگام بوت شدن ویندوز ۱۱ رخ می داد، رفع شد
  • یک خرابی که ممکن است در Intel Arc رخ دهد برطرف کرد رفع یک خرابی که ممکن است هنگام شروع یک بازی جدید در Left Behind قبل از اتمام ساخت شیدر رخ دهد.
  • مشکلی را که در آن نشان دادن دوربین به سمت زمین هنگام نشانه‌گیری باعث لکنت بصری بازیکن و دوربین می‌شد، اصلاح شد
  • مشکلی که در آن تنظیمات Sniping Sensitivity برای همه سلاح‌های دارای محدوده اعمال نمی‌شد، برطرف شد. علاوه بر این، Sniping Sensitivity به Scoped Sensitivity تغییر نام داده است (Options > Controls > Mouse Camera Sensitivity)
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان نمی‌توانستند در تنظیمات کنترل‌های سفارشی (Options > Controls > Input > Customize Controls) روی ‘Jump To Unbound’ کلیک کنند.
  • رفع مشکلی که در آن تغییر تنظیمات گرافیک (Options > Graphics > Graphics Preset) در حین گیم پلی، پخش کننده را در نقطه بازرسی درست مجدد راه اندازی نمی کرد.
  • رفع مشکلی که در آن تنظیمات در Lens Flare (Options > Graphics > Visual Effects Settings > Lens Flare) اعمال نشدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان ممکن است به طور مداوم هنگام راه‌اندازی مجدد در ایستگاه بازرسی در کتابفروشی، از جهان خارج شوند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان ممکن است هنگام پریدن به داخل آب برق دار قفل شوند.

مخصوص AMD

  • بهبودهایی برای زمان بارگذاری اعمال شده است
  • مشکلی که در آن سایه بان ها ممکن است به طور غیرعادی زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، برطرف شد.
  • techpowerup

 

  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰

سامسونگ ادعا می کند که بازدهی ۶۰ تا ۷۰ درصدی برای گره ۳ نانومتری خود دارد

تراشه 3 نانومتری سامسونگ

 

Samsung Electronics در حال رقابت سخت با TSMC برای سفارشات تولید تراشه برای 3 نانومتر است، اولین گره ریخته گری نیمه هادی آن برای پیاده سازی فناوری GAA-FET، پس از نزدیک به یک دهه از گره های مبتنی بر FinFET. SF3، یک گره 3 نانومتری GAA-FET، اواخر امسال وارد تولید انبوه می شود. سامسونگ مدعی بازده ویفر در محدوده 60 تا 70 درصد در مراحل توسعه گره است.gamemaster
این عدد برای جذب مشتریان بسیار مهم است زیرا آنها سفارشات ویفر خود را ابتدا بر اساس بازدهی و در مرحله بعد بر اساس هزینه هر ویفر قرار می دهند.گیم مستر

سامسونگ پس از بحث و جدل در سال 2022 در مورد مهندسی ساخت اعداد بازدهی به مشتریان برای برنده شدن در کسب و کارشان، در تلاش است تا اعتماد را در میان طراحان تراشه بازسازی کند. سامسونگ همچنین اعلام کرد که با تسلط 2023-2024 توسط گره‌های کلاس nm، یعنی SF3 (3GAP) و اصلاح SF3P (3GAP+)، این شرکت شروع به معرفی گره‌های کلاس 2 نانومتری خود در سال‌های 2025-2026 خواهد کرد. مشتریان فعلی سامسونگ برای گره 3 نانومتری خود شامل طراح پردازنده HPC ناشناس و طراح AP موبایل (پردازنده برنامه) هستند.techpowerup

  • سالار عبدالملکی
  • ۰
  • ۰

فیلم برادران سوپر ماریو این آخر هفته به یک میلیارد دلار می رسد

super mario movie

بانک برادران سوپر ماریو blog

فیلم برادران سوپر ماریو که هیچ کس را غافلگیر نمی کند، در باکس آفیس بسیار خوب عمل کرده است. با این حال، مطمئن نیستم که بسیاری از ما شاهد انجام آن در چنین مدت کوتاهی به این خوبی باشیم. تنها در 26 روز، اقتباس بازی ویدیویی قرار است از 1 میلیارد دلار فراتر رود، یعنی “میلیارد” با “b”. با این نوع خمیر، ماریو در این مرحله فقط با یک لوله کش بازی می کند.Game master

ددلاین گزارش می دهد که برآوردها تا روز یکشنبه نشان می دهد که فیلم Super Mario Bros از مرز 1 میلیارد دلار در سطح جهانی عبور می کند. این پس از آن اتفاق می افتد که فیلم در اوایل این هفته «از 900 میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرد». در حالی که افتتاحیه های این آخر هفته در کره و ژاپن به افزایش تعداد فیلم کمک کرد، این فیلم در مسیر رسیدن به این هدف قرار داشت. در واقع، بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن بود که این فیلم در هفته گذشته و قبل از اکران در ژاپن به این هدف رسیده است. فروشگاه گیم مستر

  • سالار عبدالملکی